Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

SLIDER

TAHNIAH WARGA SMK SERI MEDAN SELAMAT DATANG SELAMAT DATANG JUGA KEPADA BEKAS PELAJAR SMK SERI MEDAN. SILA KLIK GAMBAR INI UNTUK DAFTAR ALUMNI SELAMAT HARI GURU DARIPADA KAMI SATU SEKOLAH SATU SUARA BERKERJASAMA AMALAN KITA SEMOGA SMK SERI MEDAN TERUS MAJU DAN TERUS MAJU TAHNIAH SMK SERI MEDAN TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH TEAM BAHAS SMK SERI MEDAN
Selamat Datang Ke Portal Rasmi Smk Seri Medan. Tel:074850243.email smkserimedan@gmail.com. Satu Sekolah Satu Suara

29 September 2015

PERTANDINGAN TARIAN TRADISIONAL DAN DRAMA & LAGU SEMPENA BULAN KEMERDEKAAN PADA 9 SEPTEMBER 2015

Bagi menyempurnakan lagi Sambutan Hari Kemerdekaan bagi Tahun 2015, SMK Seri Medan di bawah panitia Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan telah menganjurkan satu pertandingan antara badan beruniform.Pertandingan tersebut ialah tarian tradisional dan drama&lagu.Ia telah diadakan pada 9 September 2015 hari Rabu bermula jam tepat 2.00 petang dan berakhir 4.30 petang.

Juri terdiri daripada guru kanan matapelajaran dibantu oleh pelajar Tingkatan 6.Bagi pertandingan tarian tradisional,kriteria yang dihakimi ialah koreografi,gerakan,kesantunan dan busana.Bagi drama pula, kriteria yang dihakimi ialah tema,prop, muzik dan persembahan. Sepanjang pertandingan, pelajar-pelajar memberi sepenuh perhatian dan kerjasama yang baik.Bagi pertandingan drama dan lagu, johan dimenangi oleh Badan Beruniform Bulan Sabit Merah Malaysia manakala tarian tradisional dimenangi oleh Badan Beruniform Pandu Puteri.














Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Borang Aduan/Cadangan

Kepada semua ibu bapa / penjaga, anda boleh mengemukakan sebarang aduan, cadangan atau komen positif kepada pihak sekolah.


Sila isikan maklumat dan aduan anda dalam borang di bawah.


Nama:
Emel:
No Tel:
Nama Anak:
Tingkatan:
Cadangan/Aduan